Як зареєструвати електронний кабінет шукача?
Для того, щоб стати користувачем «Е-кабінету», потрібно увійти на вебсайт Державної служби зайнятості за покликанням: https://www.dcz.gov.ua та натиснути жовту кнопку «Персональний кабінет» ? https://cutt.ly/7t99xoD
Уважно прочитати інструкцію та послідовно виконати дії, які в ній прописані ? https://cutt.ly/yt99nm6
Якщо ви все зробили правильно, автоматично буде створено обліковий запис?
Це лише перший етап реєстрації. Поки що у вас обмежений доступ до даних, які мають відображатися в кабінеті.
Далі потрібно зв’язатися з вашим кар’єрним радником. Він внесе в систему унікальний логін, пароль, а також електронну адресу, «Електронний кабінет» синхронізується з вашими даними в Єдиній інформаційно-аналітичній системі служби зайнятості і лише тоді в персональному кабінеті відображатимуться розділи ?
???? «Взаємодія зі службою зайнятості»
???? «Інформація для пошуку роботи»
???? «Відвідування ЦЗ, отримані послуги»
???? «Семінари та масові заходи»
???? «Нарахування та виплати»
???? «Направлення на працевлаштування»
???? «Профнавчання»
Таким чином, ви зможете бачити інформацію щодо перебігу своєї реєстрації в службі зайнятості.
Останнім часом набирає популярності користування дистанційними сервісами.
Деталі на нашому сайті?
#Черкаси #служба_зайнятості