Шрамківська сільська територіальна громада
Черкаська область, Золотоніський район

ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

Дата: 23.07.2024 15:08
Кількість переглядів: 211

Фото без опису

Завантажити PDF

Додаток 2
до Порядку передачі документації для
надання висновку з оцінки впливу на
довкілля та фінансування оцінки
впливу на довкілля
Дата:
(дата офіційного опублікування в Єдиному
реєстрі з оцінки впливу на довкілля
(автоматично генерується програмними
засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки
впливу на довкілля не зазначається
суб’єктом господарювання)
Реєстраційний номер 9029
(реєстраційний номер справи про оцінку
впливу на довкілля планованої діяльності
(автоматично генерується програмними
засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки
впливу на довкілля, для паперової версії
зазначається суб’єктом господарювання)

ПОВІДОМЛЕННЯ
про плановану діяльність, яка підлягає оцінці
впливу на довкілля
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ЗАХИСТ МАЛИХ РІЧОК УКРАЇНИ" 45093965
(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця,
ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття
реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають
відмітку у паспорті)


інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
1. Інформація про суб’єкта господарювання.
Україна, 19810, Черкаська обл., Золотоніський р-н, селище Кононівка, вул.Кальонова, будинок
36 380632005360
(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса),
контактний номер телефону)
2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.
Планована діяльність, її характеристика.
Планована діяльність передбачає проведення заходів для покращення екологічного стану
заплави та русла малої річки, притоки першого порядку річки Чумгак протяжністю 4,2 км поряд
з селом Кононівка, Шрамківської громади, Черкаської області. Метою планової діяльності є
проведення розчистки русла малої річки, притоки першого порядку річки Чумгак протяжністю
4,2 км від річкових наносів та чагарнику поряд з селом Кононівка, Шрамківської громади,
Черкаської області з метою створення стійкого в плані русла, задля збільшення пропускної
спроможності в період підняття рівнів води, для зменшення гідравлічного навантаження на
береги та унеможливлення застійних явищ та цвітіння води. Розчищення русла річки в
подальшому суттєво зменшить ризики руйнування берегів та підтоплення населених пунктів
нижче за течією та покрщення загального екологічного стану територій планової діяльності
Технічна альтернатива 1.Виконання робіт з розчистки русла планується проводити екскаватором, а в місцях перетину
з комунікаціями — вручну.
Технічна альтернатива 2.
Розглянута альтернатива розчистки методом гідромеханізації (земснаряд або
гідродинамічний насос), застосування зазначеного методу недоцільне так як ділянка являє
собою хаотичне нагромадження твердого стоку , залишків деревини та намулу. Крім цього даний
метод не є ефективним у заходах з покращення екологічного стану русел річок.
3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Черкаська обл. Золотоніський р-н Кононівка
3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.
Шрамківська територіальна громада, Золотоніського району, Черкаської області
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.
Черкаська обл. Золотоніський р-н Кононівка .
Поряд з с.Кононівка, Шрамківської територіальної громади, Золотоніського району,
Черкаської області нижче по течії від гідрологічного заказника місцевого значення "Верхній
Чумгак", західніше від житлової та громадської забудови с.Кононівка.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.
Черкаська обл. Золотоніський р-н Кононівка .
Не розглядається, оскільки планова діяльність пов’язана відновленням екологічного стану
існуючого русла малої річки, притоки першого порядку річки Чумгак поряд з с.Кононівка,
Шрамківської територіальної громади, Золотоніського району, Черкаської області нижче по течії
від гідрологічного заказника місцевого значення "Верхній Чумгак", західніше від житлової та
громадської забудови с.Кононівка.
4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності.
Вагомий соціально-економічний вплив від впровадження планованої діяльності матиме
довготривалу перспективу та покращить умови проживання мешканців навколишніх населених
пунктів, забезпечить доступ населння до джерел прісної води, дасть поштовх для розвитку
рекреаційного, туристичного та рибогосподарського напрямку на території планової діяльності.
5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності
(потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).
Відновлення пропускної здатності русла та заплави планується виконати на ділянці по
орієнтовній довжині біля 4,2 км шляхом видалення дерев’яно-чагарникової рослинності та
наносів твердого стоку з перекатів, островів та побочнів, на яких в свою чергу утворюються
затори під час проходження паводкових вод. Згідно із завданням на проектування та на підставі
обстеження ділянки, матеріалів інженерно-геодезичних вишукувань, проведених інженерних
розрахунків та погоджень технічних рішень, робочим проектом передбачається розчистка русла
від річкових наносів довжиною 4,2 км. Для попередження негативних факторів забір відкладів
твердого стоку дозволяється тільки окремими захватками, шириною 10 м від урізу води в сторону
обох берегів. Під час проходження підвищених рівнів води на вибраних ділянках відкладаютьсянові наноси, таким чином фарватерне русло зберігає свої параметри і залишаючись незмінним.
Видалення річкових наносів виконується в період меженних рівнів води з подальшим
навантаженням на автосамоскиди та перевезенням до місця складування. Розроблені річкові
наноси можуть використовуватися для підсипки понижень, тальвегів, засипки ярів,
вирівнювання рельєфу, підсипки берегів та водозахисних дамб лівого і правого берегів при
влаштуванні берегоукріплень. Планована діяльність полягає у розчищенні русла тапокращені
екологічного стану притоки річки Чумгак На підставі Акту обстеження ділянки русла притоки
першого порядку річки Чумгак поряд з с.Кононівка, Золотоніського району, Черкаської області
затвердженого головою ГО "ЗАХИСТ МАЛИХ РІЧОК УКРАЇНИ" - Розановим О.В. від 21.06.2023.,
матеріалів інженерно-геодезичних вишукувань, проведених інженерних розрахунків та
погодження технічних рішень, планованою діяльністю передбачений комплекс робіт, які
включають: - відновлення пропускної здатності русла та заплави тобто експлуатаційні заходи
утримання русла та заплави по довжині біля 4,2 км; - видалення деревно-чагарникової
рослинності та наносів твердого стоку з перекатів, островів та побочнів.
6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1.
Дотримання обмежень в прибережній захисній смузі. Екологічні та інші обмеження планової
діяльності встановлюються згідно чинного законодавства України. Режим господарської
діяльності в межах прибережної захисної смуги та правовому режимі зони санітарної охорони
водних об’єктів. Забороняється проводити усі види гідро-механізованих робіт в період заборони
на вилов риби (нерест), строки заборони на вилов риби у період нересту встановлюється щорічно
органами рибоохорони. Не допускається потрапляння паливо-мастильних матеріалів у воду, а
також на ґрунти. Відходи, які будуть утворюватися в процесі виконання робіт будуть локалізовані
з наступним централізованим вивезенням.
щодо технічної альтернативи 2.
Не розглядається
щодо територіальної альтернативи 1.
Дотримання обмежень в прибережній захисній смузі у адміністративних межах с. Кононівка,
Шрамківської сільської ради.
щодо територіальної альтернативи 2.
Не розглядається
7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1.
Еколого-інженерна підготовка для планованої діяльності передбачає: - польове обстеження; -
інженерно-геодезичні вишукування; - виготовлення проектно-кошторисної документації; -
розроблення звіту з оцінки впливу на навколишнє середовище; - доставку необхідних
землерийних механізмів та матеріалів; - розміщення інвентарних тимчасових приміщень,
необхідних для ведення робіт. Захист території передбачає: - дотримання технології, що
передбачена проектом при розчистці водного об’єкту та інших запроектованих заходів; -
виконання робіт проводиться з врахуванням вимог по збереженню навколишнього середовища; -
охорона землі від забруднення відходами в процесі планової діяльності; - охорона вод (в т. ч.
ґрунтових і поверхневих)щодо технічної альтернативи 2.
Не розглядаєтсья
щодо територіальної альтернативи 1.
Заходи по еколого-інженерній підготовці і захисту території будуть здійснюватися на ділянці
русла річки, притоки першого порядку річки Чумгак поблизу с. Кононівка, Шрамківської
сільської ради, Золотоніського району, Черкаської обл.
щодо територіальної альтернативи 2.
Не розглядається
8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
щодо технічної альтернативи 1.
На період проведення робіт: - повітряне середовище - тимчасовий вплив на повітряне
середовище при роботі двигунів внутрішнього згоряння автотранспорту та спецтехніки в період
проведення; - водне середовище - короткострокове скаламучення поверхневих вод при
регулюванні русла не відбудеться так як роботи здійснюватиметься технікою у руслі вище урізу
води; - геологічне середовище – структурних і екологічних змін в геологічному середовищі не
відбудеться; -ґрунти - відсутній; - рослинний світ і тваринний світ – у процесі виконання робіт з
розчистки русла незначні ділянки, які мають особливе екологічне та природоохоронного
значення. При виконанні робіт передбачається врахування сезонних та біологічних особливостей
життєдіяльності водних живих ресурсів. Компенсація збитку іхтіофауні річки в наслідок руху
техніки через водну частину русла поблизу с. Кононівка буде проведена у відповідності до
Законодавства. Соціальне середовище — покращиться, екологічного стану на даній ділянці річки,
створення сприятливих умов для рекреації. Техногенне середовище — вплив відсутній.
щодо технічної альтернативи 2.
Не розглядається
щодо територіальної альтернативи 1.
Аналогічні як для технічної альтернативи 1. Вплив на соціальне середовище — відсутній.
щодо територіальної альтернативи 2.
Не розглядається
9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів,
які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити
відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).
Друга категорія
2 Сільське господарство, лісівництво та водне господарство Сільське господарство,
лісівництво та водне господарство: сільськогосподарське та лісогосподарське освоєння,
рекультивація та меліорація земель (управління водними ресурсами для ведення сільського
господарства, у тому числі із зрошуванням і меліорацією) на територіях площею 20 гектарів і
більше або на територіях та об’єктах природно-заповідного фонду чи в їх охоронних зонах на
площі 5 гектарів і більше, будівництво меліоративних систем та окремих об’єктів інженерної
інфраструктури меліоративних систем; насадження лісу (крім лісовідновлювальних робіт) на
площі понад 20 гектарів або на територіях та об’єктах природно-заповідного фонду чи в їх
охоронних зонах на площі 5 гектарів і більше; зміна цільового призначення земельсільськогосподарського призначення (якщо нове призначення відноситься хоча б до одного виду
діяльності, зазначеного у частинах другій та третій цієї статті) та зміна цільового призначення
особливо цінних земель; потужності для вирощування: птиці (40 тисяч місць і більше); свиней (1
тисяча місць і більше, для свиноматок - 500 місць і більше); великої та дрібної рогатої худоби (1
тисяча місць і більше); кролів та інших хутрових тварин (2 тисячі голів і більше); установки для
промислової утилізації, видалення туш тварин та/або відходів тваринництва; інтенсивна
аквакультура з продуктивністю 10 тонн на рік і більше або на територіях та об’єктах природнозаповідного фонду чи в їх охоронних зонах; намив територій на землях водного фонду;"
10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому
числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав,
довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених
держав).
Підстав немає
11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до
звіту з оцінки впливу на довкілля.
Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до
звіту з ОВД у відповідності із ст. 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»
12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.
Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і,
отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на
довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:
підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;
проведення громадського обговорення планованої діяльності;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової
інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості
під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного
впливу, іншої інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що
враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої
діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на
довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість
провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на
довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для
участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації
інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії
розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на
довкілля.На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше
25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції
до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у
громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки
впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі
відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення
звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.
13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає
включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті
уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у
пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу
досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на
довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку
впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля
(зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та
розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в
Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом
трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм
підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під
час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати
частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі
громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає
включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до
звіту з оцінки впливу на довкілля.
14. Рішення про провадження планованої діяльності.
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде
Погодження
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
що видається Державного Агентства водних ресурсів України
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
Дозвіл на виконання будівельних робіт відповідно до ст. 37 Закону України «Про регулювання
містобудівної діяльності»
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
що видається Державна інспекція архітектури та містобудування України(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та
рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля,
необхідно надсилати до
Управління екології та природних ресурсів Черкаської обласної державної адміністрації ,
18008, Україна, Черкаська обл., місто Черкаси, вулиця Вернигори, будинок, 17,
38715482@ck.gov.ua, +380 (67) 474-42-88, Петров Віталій Олександрович
(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)
{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020}


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь